Jeszcze bardziej Abarth niż kiedykolwiek

14 listopada 2022, Abarth

Marka Abarth jest gotowa, by rozpocząć nową erę: nowe miejsca, nowe projekty, nowa moc.

Pierwszy w pełni elektryczny Abarth będzie miał swoją oficjalną światową premierę we wtorek 22 listopada 2022 roku, o godzinie 14.00 w Rzymie/ 10.00 w São Paulo/ 20.00 w Tokio.

Zespół marki jest niezwykle podekscytowany mogąc zaprezentować Wam „Skorpiona” nowej ery i pokazać, że nowy Fiat 500 Abarth będzie bardziej „abarthowski” niż kiedykolwiek.

Przygotujcie się na wielkie wydarzenie i obserwujcie stronę Abartha na YouTube (kliknij TUTAJ) oraz kanały społecznościowe marki na Facebooku i Instagramie.

 

Źródło: www.media.stellantis.com

Zamknij

Jeszcze bardziej Abarth niż kiedykolwiek

Dziękujemy za kontakt z naszą firmą. W ciągu 24 godzin pracownik Gazda Group skontaktuje się z Państwem.

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe - niepoprawny adres email

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe

Formularz kontaktowy

GG - contact worker

Dziękujemy za kontakt z naszą firmą. W ciągu 24 godzin ja, bądź inny pracownik Gazda Group skontaktuje się z Państwem.

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe

xobo.pl

Ustawienia ciasteczek

Możesz zmienić ustawienia plików cookie naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga twojej zgody. Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.

Ciasteczka niezbędne

Są kluczowe i niezbędne dla płynnego działania naszej strony. Ich dane gwarantują Twoje bezpieczeństwo online oraz pozwalają nam szybko reagować na ewentualne problemy.

Ciasteczka analityczne

Są istotne do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie. Dzięki nim możemy ulepszyć Twoje doświadczenie online. Ich dane pozwalają nam lepiej zrozumieć Twoje preferencje i potrzeby, co umożliwia ciągłe dostosowywanie naszej strony do Twoich oczekiwań.

Ciasteczka marketingowe

Są wykorzystywane do personalizacji i dostosowania reklam do Twoich zainteresowań i preferencji. Dzięki nim możemy dostarczać Ci bardziej adekwatne i interesujące treści reklamowe, co pozwala nam lepiej odpowiadać na Twoje potrzeby i oczekiwania podczas korzystania z naszej strony.