Alfa Romeo prezentuje program wspierający dziedzictwo marki „Alfa Romeo Classiche”

03 listopada 2022, Alfa Romeo

39. edycja „Auto e Moto d'Epoca", jednego z najważniejszych w Europie wydarzeń skierowanych do miłośników zabytkowych samochodów i motocykli, jest dla Alfy Romeo okazją do zaprezentowania programu wspierającego dziedzictwo marki „Alfa Romeo Classiche", szeregu usług, których celem jest ochrona i promocja historii kultowej włoskiej marki. Po raz pierwszy w Stellantis, kadra kierownicza marki jest osobiście zaangażowana we wszystkie działania, które tworzą całą gamę specjalnych usług. Komisji wydającej certyfikaty przewodniczy dyrektor generalny Alfy Romeo i szef działu Heritage przy wsparciu Muzeum Alfy Romeo, miejsca, w którym znajdują się rejestry z produkcji i cała dokumentacja techniczna wykorzystywana przez komisję do analizy informacji o badanych samochodach. 

Jean Philippe Imparato – dyrektor generalny Alfy Romeo

„Alfa Romeo jest w kluczowej fazie swojej historii. Okres, przez który przechodzimy, to prawdziwa ewolucja. Przyszłość marki obejmuje bardzo ambitne cele, mające na celu przedefiniowanie pojęcia sportowego charakteru na miarę XXI wieku, przy jednoczesnym zachowaniu wierności swojemu DNA. Przy planowaniu przyszłości, nasze dziedzictwo jest zawsze dla nas głównym źródłem inspiracji. Naszym celem, w ramach programu „Alfa Romeo Classiche” wspierającego spuściznę marki, jest wzmocnienie naszej historycznej, motoryzacyjnej schedy poprzez certyfikację autentyczności zabytkowych modeli Alfa Romeo i nadanie nowego życia wspaniałym samochodom, które wciąż urzekają i ekscytują entuzjastów motoryzacji na całym świecie”.

Program „Alfa Romeo Classiche” wspierający dziedzictwo marki obejmuje Certyfikat Pochodzenia - oferowany samochodom Alfa Romeo od 2016 roku - wraz z Certyfikatem Autentyczności i Renowacji. Kierownictwo najwyższego szczebla marki Alfa Romeo osobiście bierze udział w pracach komisji oceniającej zabytkowe samochody i wydaje certyfikaty przy wsparciu zespołu ds. dziedzictwa i ekspertów w dziedzinie historii Alfy Romeo.

„Certyfikat pochodzenia”: Alfa Romeo oferuje możliwość odkrycia historii każdego samochodu poprzez jego numer podwozia. Usługa przewiduje dokładny przegląd dokumentów w rejestrach produkcyjnych Marki i wydanie certyfikatu poświadczającego rok produkcji samochodu i jego oryginalną konfigurację: specyfikację modelu, numer seryjny silnika, oryginalne elementy nadwozia i detale wewnętrzne.

„Certyfikat autentyczności”: Po szczegółowej analizie ocenianego samochodu zabytkowego i weryfikacji jego danych produkcyjnych i specyfikacji technicznych w archiwach spółki, marka Alfa Romeo, przy wsparciu działu Heritage, wydaje certyfikat autentyczności pojazdu zabytkowego. Aby uzyskać ten certyfikat, każdy samochód musi przejść rygorystyczny proces kontroli i oceny przeprowadzany przez wyspecjalizowany zespół, weryfikujący autentyczność samochodu i jego komponentów oraz działanie najważniejszych elementów mechanicznych. Samochód można poddać oględzinom w Officine Classiche w Mirafiori lub bezpośrednio w domu klienta, jeśli wybierze taką opcję, lub w salonie dealerskim Stellantis & You w Rzymie i Palermo.

„Usługa renowacji”: Ponadto, ten sam zespół, który opiekuje się kolekcją zabytkowych modeli jest dostępny dla klientów prywatnych, oferując usługi od zwykłej konserwacji po kompletną renowację samochodu: od diagnostyki po renowację nadwozia, naprawy poszczególnych elementów mechanicznych i estetycznych oraz testy końcowe.

Obszar przeznaczony dla właścicieli ponadczasowych ikon na oficjalnej stronie internetowej marki Alfa Romeo

Alfa Romeo umieści na swojej stronie internetowej obszar przeznaczony dla nowego programu „Alfa Romeo Classiche" wspierającego dziedzictwo marki. To właśnie tam, szczęśliwi posiadacze zabytkowych samochodów będą mogli skorzystać z programów dedykowanych Certyfikatom Autentyczności i Renowacji oraz otrzymać wszystkie informacje i wsparcie niezbędne do rozpoczęcia specjalnie dla nich przeznaczonego i spersonalizowanego programu bezpośrednio na stronie internetowej marki.

 

Źródło: www.media.stellantis.com

Zamknij

Alfa Romeo prezentuje program wspierający dziedzictwo marki „Alfa Romeo Classiche”

Dziękujemy za kontakt z naszą firmą. W ciągu 24 godzin pracownik Gazda Group skontaktuje się z Państwem.

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe - niepoprawny adres email

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe

Formularz kontaktowy

GG - contact worker

Dziękujemy za kontakt z naszą firmą. W ciągu 24 godzin ja, bądź inny pracownik Gazda Group skontaktuje się z Państwem.

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe

xobo.pl

Ustawienia ciasteczek

Możesz zmienić ustawienia plików cookie naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga twojej zgody. Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.

Ciasteczka niezbędne

Są kluczowe i niezbędne dla płynnego działania naszej strony. Ich dane gwarantują Twoje bezpieczeństwo online oraz pozwalają nam szybko reagować na ewentualne problemy.

Ciasteczka analityczne

Są istotne do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie. Dzięki nim możemy ulepszyć Twoje doświadczenie online. Ich dane pozwalają nam lepiej zrozumieć Twoje preferencje i potrzeby, co umożliwia ciągłe dostosowywanie naszej strony do Twoich oczekiwań.

Ciasteczka marketingowe

Są wykorzystywane do personalizacji i dostosowania reklam do Twoich zainteresowań i preferencji. Dzięki nim możemy dostarczać Ci bardziej adekwatne i interesujące treści reklamowe, co pozwala nam lepiej odpowiadać na Twoje potrzeby i oczekiwania podczas korzystania z naszej strony.